سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

پسر بد

تولد خواهر زاده

1390/3/2 17:24
نویسنده : مدیران وب
4,721 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان

دیروز برای من روزی خوبی بود . دراین ایام مبارک و  تولد حضرت فاطمه خواهر زاده من هم به دنیا آمد . من فقط همین یک خواهرو  دارم و دیگه خودتون تا آخر کارو برید...........

یک پسر خوشگل  و مامانی که دیروز ساعت ٩ صبح توی بیمارستان به طور طبیعی دنیا آمد . خدا را شکر حال مادر و بچه هر دو خوب و زایمان بدون مشکل بود. در حالیکه بعد از ١٠ دقیقه که به بیمارستان رسیدند نی نی به دنیا آمد و هیچ کس رو منتظر نگذاشت. شب هم ساعت ٩ مرخص شدند . این دو تا عکس از نی نی و یکی هم از سامان که به عیادت پسر خالش رفته بود و توی چمن ها بازی می کرد.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ماهان
2 خرداد 90 15:33
مبارکههههههههههههههه عزیزم
خاله شدن خیلی خوبه
خاله شدنت هم مبارکهههههههههه
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثرقرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
روزت مبارک گلم




سلام عزیزم روز شماهم مبارک باشه
ممنونم بله خاله شدن حس خوبی به آدم میده تقریبا مثل بچه خودشه




سارا
2 خرداد 90 15:52
مبارک باشه عزیزمممممممم
روزت مبارکککککککککک


روز شما هم مبارک باشه
ممنونم گلم
سارا
2 خرداد 90 15:53
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن






ممنون از متن و شعر زیبایی که برام گذاشتی
روز شما هم مبارک
مامان تربچه
2 خرداد 90 17:01
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .
روزت مبارک دوست عزیزم . . .


منم یه خواهر دارم و یه خواهر زاده که براش میمیییییییرم


سلام
روز مادر نیز بر شما دوست عزیز مبارک
خدا حفظشون کنه



نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 17:06
مبارک باشه قدم این گل پسر به مامان جون و خاله جونش روز مادر به مامان سامان جون مبارک


سلام
خیلی ممنونم دوست من
روز مادر به شما نیز مبارک
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 17:07
وای چه پسر نازی زنده باشه الهی


خیلی ممنونم
مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 17:18
روزت مبارک مامان سامان جون
تولد خواهر زاده ی گلت هم مبارک
سامان جون تولد پسمل خالت هم مبارک


سلام عزیزم
از شما دوست عزیز ممنونم
مامان نازنین زهرا
3 خرداد 90 1:09
قدم نو رسیده مبارک روز مادر هم مبارک


سلام به شما دوست عزیز
خیلی ممنونم
روز شما هم مبارک
مامان يگانه زهرا
3 خرداد 90 1:41
سلام
وبلاگ جالبي داريد
من لينكتون ميكنم اگر دوست داشتيد شما هم لينك كنيد


سلام
ممنون از شما
شما هم لینک شدید
mamane nuzha
3 خرداد 90 8:43
hi rozeton mobarak ba ejaze linketon mikonam


سلام
ممنون که مارو لینک کردید
شما هم لینک شدید
منتظران لبخند خدا
3 خرداد 90 9:40
سلام مامان سامان! ماشالله به این همه نی‌نی خوشگل! روز مادر مبارک و ایشالا صد سال سایه‌ت بالا سر سامان ناز باشه! راستی اومدیم تشکر کنیم که تو این مدت مارو تنها نذاشتین! بازم لطفتونو شامل حال ما بکنید. سامان جونو ببووووووووووووووسید!


سلام عزیزم
خیلی لطف کردی به ما سر زدی و روز شما هم مبارک باشه
امیدوارم هر چی از خدا میخواهی بهت بده و مطمئن باش که میده شک نکن حتی 0000001/. درصد
مامان رها
3 خرداد 90 9:51
گل اگر در فصل گل بوییدنی است خاک پای دوستان تا ابد بوسیدنی است روزت مبارک عزیزم


عزیزم سلام
روز شما هم مبارک
ممنونم از متن زیبات
مامان ارمیا
3 خرداد 90 11:23
سلام روزتون مبارک. چه پسر نازی دارید. ازش بیشتر بنویسید. من شما رو لینک کردم.


سلام به شما
ممنونم
چشم حتما
شما هم لینک شدید
abbas
3 خرداد 90 11:46
سلام
مبارك باشه


سلام
خیلی ممنونم
لطف کردید که به ما سر زدید
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 13:32
سلام روز مادر مبارك


سلام ممنونم
روز شما هم مبارک
مامان هوراد
3 خرداد 90 16:49
سلام خاله شدن مبارک
خیلی شیرینه مبارک باشه
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند
روزت مبارک فرشته خلقت . . .



سلام
از شما دوست عزیز ممنونم
روز شما هم مبارک باشه
مامان ارمیا ( خاله پرهام )
3 خرداد 90 18:35
نی نی خواهرتون خیلی نازه. زنده باشه. پسر خودتون هم خیلی با نمکه. ماشاالله.


سلام
ممنونم
نوشتید که خاله پرهام هستید
پرهام هم وب داره؟؟ آخه ما چندتا پرهام داریم.
مامان روشا
4 خرداد 90 17:25
سلام مبارک باشه من خودم دوتا خواهرزاده دارم که عاشقشونم شایان و پویان میدونم که چه حسی بهش داری وتبریک به خواهر شجاعت که طبیعی زایمان کرده


سلام
ممنونم از شما دوست عزیزم
بله شجاعت می خواد ولی من متاسفانه خودم نداشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد