سامانسامان14 سالگیت مبارک

پسر بد

شاکی شدن سامان

1390/3/2 17:37
نویسنده : مدیران وب
2,388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

الان یکی از دوستان خوبم یاد آور شد که کمتر در مورد سامان مطلب می نویسم . واقعا راست میگه

چون خود سامان هم شاکی شده !!!!  

ولی یک نکته جالب رو براتون بگم  سامان وقتی که توی بغلم میشینه روبروی مونیتور فقط باید    (به گفته سامان)( بَبی )  که منظورش همون نی نی های ناز توی وبلاگ هست رو ببینه و اجازه هیچ کاری رو به من نمی ده

فقط  باید اونارو نگاه کنه و کلی هم ذوق می کنه به نظر من هم حق داره آخه نی نی ها خیلی ناز هستند و داره یواش یواش اسماشونو هم یاد می گیره  چون وقتی تصویرش رد میشه من تک تک اسم های قشنگشون رو براش می خونم ( البته خودم هم خیلی دوست دارم )

حالا دو تا عکس  از آقا سامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 12:15
ای جان ....
قربون موهای فرفری سامان جون


ممنونم
مامان زهرا نازنازی
31 اردیبهشت 90 13:02
سلام

چه وبلاگ خوشگل و گل پسره نازی (ماشاالله) دارید

از آشناییتون خوشبختم


عزیزم ممنون از شما
من هم از آشنایی با شما خوشبختم
دوست من اگر وب دارید آدرسشو بزار ما هم به شما سر بزنیم
مامان رها
31 اردیبهشت 90 14:02
الهی قربون تو پسر گل


ممنون خاله جون
راستی حال رها جون که حتما خوبه
کمتر به ما سر میزنید
من به وب شما سر میزم ولی نظر ندادم. سعی میکنم از این به بعد نظر هم بدم
مامان زهرا نازنازی
31 اردیبهشت 90 15:50
ممنون از لطفتون

من که آدرس رو گذاشته بودم


شما دو تا نظر گذاشته بودید و اونیکه خوندید جواب اولی بوده و جواب دومی رو نگاه نکردید
مامان حسین
31 اردیبهشت 90 18:42
سلام
منم میخواستم بگم از سامان جون کمتر مینویسی.


سلام
حق با شما ست ولی باور کنید سرم باکار های دیگه گرم میشه و دوستان هم سئولاتی دارند که تا جایی که بدونم باید جواب بدم
مامان فرزانه
1 خرداد 90 1:10
سلام عزیزم ماشالله به این گل پسری خوبی عزیزم به ما هم یه سری بزنید من شما رو لینک کردم شما هم .... راستی من چطوری عکس نیایشم رو بدم که بذارید بالای صفحه بیشتر راهنماییم کنین


سلام
شما هم لینک شدید
اگر روی همین اولین عکس کلیک کنی همه توضیحات رو دادم ولی یک توضیح کوتاه: فرستادن ادرس عکس - اسم وبلاگ با هر اسمی که دوست داری روی تصویر باشه
مامان نیایش
1 خرداد 90 12:49
قربون این پسر خوشگل و خوش تیپ زنده باشی الهی


از مامان نیایش جون ممنونم
مامان پارسا
1 خرداد 90 13:05
سلام خوبین
اول میخواستم بگم پسرت معرکه است یعنی خیلی نازه خدا برات نگهش داره
بعدشم من شمارولینک کردم شما هم اگه امکان داره اینکار رو بکنبن ممنون سامان گلتم ببوس


از شما دوست عزیز تشکر می کنم
چشم لینک شما رو قرار میدم
نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 14:15
یه پسر به این نازی دارید چرا اینقدر کم از گل پسر مینویسید مامان سامان جون وبلاگ عالی داریدموفق باشید یه بوس واسه سامان ناز موفرفری


دوست عزیزم مامان نازنین نرگس جون شما همیشه به ما لطف داشتید در مورد وبلاگ سعی من بر اینکه که مطالب نصف به نصف باشه که فکر کنم حق سامان یک خرده ضایع شده
مامان روشا
1 خرداد 90 19:59
سلام مرسی دلم خیلی واسش تنگ شده بود با اون قیافه ی قشنگش فداش بشم


سلام به شما دوست عزیز
ممنون عزیزم
از طرف ما روشا خشگله رو ببوس


مامان روژین
4 خرداد 90 1:50
سلام . ممنون که به وبلاگ روژین جونم اومدی . گل پسر نازی داری . حیف نیست اینقدر کم از روزانه هاش براش مینویسی . البته مطالبی که تو وبلاگت گذاشتی واقعاً عالیه .چرا به جای یک وبلاگ دو تا نداشته باشی ؟.یکی اختصاصی سامان جون و یکی هم برای مطالب خوندنیت . بوس . لینکتون میکنم .


سلام ممنونم حق با شماست فعلاوقت به روز کردن دو تا وبلاگ را ندارم.
معصومه مامان سهند
9 خرداد 90 1:28
اون موهای فرفری تو قربون خاله جون
تو هم مثل سهند موهات فرفری
خیلی خوشگلی عزیزم
امیدوارم که همیشه زنده و سلامت باشی


ممنون خاله جون
سهند جون رو دیدم راست گفتی موهامون مثل همه
مامان سانلی
8 دی 90 18:02
سلام.اول یه سپاسگزاری خالصانه و صادقانه برای وب بسیار حرفه ای و سودمندتون.دوم یه بوس گنده برای گل خوشگلتون اقا سامان.سوم کمکم کنینpls .وبم به هم ریخته درستم نمیشه گفتم شاید شما بتونین کمکم کنین.با اجازه لینکتون کردم


سلام به شما
ممنونم .شما لطف دارید.
به هم ریختگی وبتون هم به خاطر اون تصویر gifهستش چون سایزش بزرگتر از بلوک کناری هست ، باعث بهم ریختگی شده . اون رو بردار درست میشه. و همیشه از تصاویر با اندازه مناسب استفاد کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد