سامانسامان14 سالگیت مبارک

پسر بد

سامانی داره ورزشکار می شه

1390/5/20 17:36
نویسنده : مدیران وب
1,914 بازدید
اشتراک گذاری

 

سامانی داره ورزشکار می شه

 

 

دوستان فکر نکنید که راستی راستی داره پرورش اندام کار می کنه.

این روز ها وقتی که می خوام لباس های سامانی رو عوض کنم.

بعد از این که لباسش رو در آوردم .

پا به فرار می ذاره .

بعد می ره قایم می شه .

منتظر می شه که برم و بگیرمش .

چون هوا گرمه زیاد دوست نداره که لباس بپوشه .

بعد دست می زنه به سینش و می گه ممه.

با هزار مکافات می گیرمش و لباسش رو تنش می کنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ava
7 مرداد 90 12:27
سلام دوست عزیز
من سرور سایتمو انتقال دادم و دیگه روی سرور سایت بیاتو اینجا نیستم .
لطفا آدرس سایتمو از http://ava.bia2inja.com به لینک زیر تغییر بدید.
http://www.bacheha.ir
متشکرم.


سلام آوا جون
آدرس رو عوض کردم .همین آلان هم به سایت خوبت سر زدم ولی متاسفانه عکس ها باز نمی شدند؟
مامان ماهان
7 مرداد 90 14:29
ای جونم چقدر خوشگل شدی عزیزم
قربون ممه های کوچولوت


سلام خاله
ممنون . ماهان جون خوبه
نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 17:30
سامان جون قربون شیرین کاری های نازت شما هم مثل دختر من فرار میکنی وای از دست شماها


سلام
همه بچه ها مثل هم شیطون و بلا هستن . فکر کنم مال ها درجه بالاتری دارند
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 17:47
خاله جونم ممنونم از اینکه عکس سهند رو هم جزو دردونه ها گذاشتی می بوسمت


قربون سهند نازم برم .خیلی نازه مخصوصا اون عکسی که با لپ های خشگلش موقع خواب توی سوئیس گرفته بودی





بانو
9 مرداد 90 16:54
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
مامان ماهان عشق ماشین
12 مرداد 90 10:41
واااااااییییییییییییی.ماشالا.دلم رفت.حیف که روزهام وگرنه............


ممنون از خاله خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد