سامانسامان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسر بد

تغییرات جدید و ویلاگ جدید سامانی

1390/4/17 11:42
نویسنده : مدیران وب
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

 

باسلام خدمت همه دوستان

امروز بر آن شدم که مطالب بیشتری در مورد سامان عزیزم بنویسم

(چون دراین وبلاگ بیشتر به مطالب آموزشی و مقاله ها پرداخته شده ومطالب وروزانه های سامان خیلی کمتر شده ) لذا تصمیم گرفتم یک وبلاگ اختصاصی برای قند عسلم تهیه کنم وتمام مطالب مربوط به لحظه لحظه زندگی شیرینش رو در آن بر صفحه ی خاطرات بنگارم لازم به ذکره که مدیریت پسر بد رابه بابایی سامان واگذا ر  کردم چون از عهده  من خارجه که دو وبلاگ را به روز کنم 

 همچنان منتظر نظرات شما عز یزان هستم  که منو در این زمینه یاری کنید . 

همراهان من از این به بعد منو در وبلاگ samani جست و جو کنید .

 باتشکر  مامان سامانی

آدرس:

www.samani.niniweblog.com

 

در ضمن وبلاگ سامانی آماده تبادل لینک با همه وبلاگ هست . چون من نمی تونم لینک دوستان این وبلاگ رو در وبلاگ دیگری قرار بدم ( شاید کسی دوست نداشته باشه)

 

ممکنه این وبلاگ چند وقت به روز نشه.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام
8 خرداد 90 10:56
همکاری در فروش اکسین ادز
مامان قندعسل
8 خرداد 90 14:56
سلام عزیزم من لینکت کردم


سلام
شما هم لینک شدید
مامان سينا
8 خرداد 90 18:23
سلام وبلاگ جديد مبارك. من شما رو لينك كردم براتون عكس پسرمو ايميل كردم عكس پسرم اينقدر زشت بود كه تو وبتون نذاشتينش.


سلام به شما
همین الان ایمیل رو چک کردم هیچ عکسی نبود متاسفانه جدیدا خیلی از ایمیل ها فرستاده نمی شوند
لطف کنید از همین طریق نظرات ادرس عکس رو بزارید
در ضمن ادرس وبلاگ خودتون رو هم بزارید
نازنین نرگس نفس مامان
8 خرداد 90 22:05
سلام به مامان سامان وبلاگ جدید مبارک من که حتما شما رو لینک میکنم


سلام به شما
ممنونم
مریم(مامان روشا)
9 خرداد 90 1:07
سلام بهتون تبریک میگم خیلی وبلاگ سامان جونم قشنگ شده


ممنون از شما دوست عزیز
مریم
9 خرداد 90 3:08
سلام
با اجازه من لینکیدمتون...


ممنون از شما
شما هم لینک شدید
مامان آرین
25 خرداد 90 1:01
سلام مبارک باشه.من لینکتون کردم


ممنونم شما هم لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد