سامانسامان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

پسر بد

نظرات (11)

مامان کیارش
9 اردیبهشت 90 9:48
سلام چرا اسم وبلاگتون رو گذاشتید پسربد .این آقا سامان که خیلی پسر نازیه. تولدت مبارک.
مامان ماهان
9 اردیبهشت 90 10:05
کیکت خیلی خوشگله معلومه خوشمزه اس تولدت مبارک سامان جونم
آرتین خان
9 اردیبهشت 90 19:53
s سلام سامان جون تو چه نازی تولدت مبارک حالا چرا پسر بد ؟ پسر به این نازی به این آقایی بهتر نبود اسمش رو میذاشتین سامان خان با اون ابروهای نازش؟
مامان ماهان
11 اردیبهشت 90 22:42
یه سوال داشتم چطوری دوستان و گذاشتین که خودش بالا میره از قالبتونه یا کد خاصی رو گذاشتین ممنون میشم اگه راهنماییم کنی


باسلام
کد داره ولی نه از نوعی که به طور آماده مثل کد آهنگ و کد موس و....
و مربوط به طراحی خود سایت است (در قسمت ویرایش قالب) البته این قالب این حالتی نبودو من خودم این حالت رو براش گذاشتم و اگر از کد های اصلی وبلاگ و دستکاری اونها یکمی سر در بیاری میتونی خیلی کارها انجام بدهی
مثلا عوض کردن هدر وب ( قسمت بالای وب)
عوض کردن نوار ابزار
جابجا کردن ستونها
متحرک کردن منوها
عوض کردن رنگ زمینه
و .......

اگه دوست داستی بگو که به طور کامل برات بگم
مامان ماهان
12 اردیبهشت 90 10:59
دوست جونم ممنونم اول عکسای بالای صفحه رو بگو بعد بگو منم میتونم اینکارو یعنی بالا رفتن لینکها رو انجام بدم


سلام
برای عوض کردن هدر سایت یک پست جدید میزم و توضیحات رو میدم
زیبا مادر کوثر
12 اردیبهشت 90 15:47
وای چه پسر خوشمل و چه کیک خوشمزه اییییییییییی
مامان روان شناس
13 اردیبهشت 90 20:39
پسر نازم تولدت مبارک
نازي رادمنش
2 خرداد 90 17:09
سلوووووووم خوبي خاله جووووووني....وااااااااااااي چه گل پسر نانازي...عزيزم سايت خيلي دير لود ميشه....آجي گلم يه خواهش يه راهنمايي ميخوام چطوري بعضي از مشخصات وب جوجوي نازت متحركه؟؟؟؟؟؟؟؟بوووووووووووس...حتما"بيا به وبم ..براي روز مادر يه اپ ناناز دارم..:راستي تولدت مبارك جوووووووووون دلم فكر كنم خيلي دير اومدم...D


عزیزم سلام
ممنونم
توی قسمت (سخنی با دوستان و مطالب آموزشی)در منوی اصلی مطلب کد متحرک رو بخون همش رو توضیح دادم
اگه مشکلی داشتی در خدمتم


در مورد دیر لود شدن ممکنه از سرعت اینترنت شما باشه
من خودم با اینترنت کم سرعت (دیال)هم تست کردم مشکلی نداشت و قالب رو هم سبک انتخاب کردم
ولی چون در صفحه اصلی تعداد عکس زیاد هست ممکنه لود اونا برای شما زیاد طول بکشه در هر صورت از صبوری شما ممنونم




مامان پارسا
10 تیر 90 13:57
سلام،من خیلی دوست دارم عکس پارسا رو هم به عکس نی نی های بالای وبتون اضافه کنم بهم میگید چی کار باید بکنم؟


سلام
قبلا که برات توضیح داده بودم!!!!!
مامان سهند
2 شهریور 90 12:51
تولدت مبارک سامان جون خالهههههههه خیلی دیر اومدم


سلام
عیبی نداره . بازم ممنونم
خاله نفس
9 مهر 91 15:36
ای جووووووووووووووووووونم سامانی عاشقتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد