سامانسامان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

پسر بد

وب سایت شاپرک

1390/11/16 22:11
نویسنده : مدیران وب
5,201 بازدید
اشتراک گذاری

شاپرک :: سرای دانش آموزان ایران

با یاری خداوند، بعد از مدتی فعالیت ، سایت شاپرک را ه اندازی شد.

 زمینه فعالیت این سایت بیشتر درباره دانش آموزان است ولی مطالب مفید مربوط کودکان رو هم سعی میکنم  قرار بدم  . البته به زودی انجمن رو هم راه اندازی میکنم که شامل همه موضوع ها میشه . انجمن تخصصی کودکان و مادران که متعلق به همه باشه .

همونطور که میدونید مدیریت یک انجمن  کار یک تیمه و با شروع به کار از دوستان خوبم دعوت میکنم که  مدیریت تالار ها رو به عهده بگیرند . 

این روزا همه از کمبود وقت شکایت دارند که واقعا بد دردیه ولی من بازم سعی می کنم چند وقت یکبار وبلاگ های سامان و پسر بد رو به روز کنم . البته اگه فرصت بشه 

درهر صورت خوشحال میشم به وب سایت شاپرک سر بزنید و  ما و دانش آموزان دبستانی رو  اونجا ببنید

دوستان خوبم  خیلی خوشحال میشم که این سایت رو لینک کنید  

 www.shaparack.ir  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:19
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
مامانی درسا
25 بهمن 90 14:08
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک


ممنونم
شیدا
27 بهمن 90 12:24
نگران اشــــــک‌هايم نباش ! از لبخــــــــندم بتــــــرس که معنايش
اشک‌هاي فــــــــرداي توست...

سلام عزیزم وبلاگ خوشملی داری ناناز!
خوشحال میشم بهم سر بزنی.
بای تا های


سلام
ممنونم شما لطف دارید. وب شما رو هم دیدم . اتفاقا من هم پرسپولیسی هستم و از نوع دو آتیشه.
سپیده
23 اسفند 90 23:38
سلام خانمی. خوبی؟ می شه بیای وبلاگم و درباره لعاب برنج برام توضیح بدی؟ بعضی ها می گن هیچ خاصیتی برای بچه نداره


سلام
البته که خاصیت داره ولی فقط برای یک سن خاصی از بچه مفیده .نه برای همیشه


چون لعاب حالت نیمه جامد داره و برای اوایل غذا خوردن بچه خیلی خوبه
مامانی درسا
26 اسفند 90 8:01
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


سلام سال نو شما هم مبارک
مامان ماهان
28 اسفند 90 9:31
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک



سال نو شما هم مبارک
نگین مامان رادین
29 اسفند 90 2:10
برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک




سلام
سال نو شما هم مبارک
مامان محمدرضا
19 فروردین 91 11:00
سلام سال نو مبارک.آپم


سلام
سال نو شما هم مبارک
مامان یاس
21 فروردین 91 20:58
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 19:42
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

راستی چون دو تا نی نی با اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید رادین مامان نگین عکس ها رو هم تو صفحه 5 همون وب می تونید ببینید عکس من هم اگه از اخر حساب کنید ششمین عکس هستش می بوسمتون
این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:18
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.
مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 18:28
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

پیشاپیش روز مادر مبارک



سلام
ممنونم روز شما هم مبارک
مامي نسيم ( مامان ملودي )
23 اردیبهشت 91 9:01
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .


ممنونم
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:39
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک





ممنونم
مامانی درسا
10 خرداد 91 0:33
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان محمدرضا
4 تیر 91 14:15
سلام آپم
مامان پرهام
6 تیر 91 16:32
سلام اولا ممنونم که قالبهای قشنگی طراحی کردید من یکی اش رو انتخاب کردم و دوما من خیلی وقته شما رو لینک کردم ما رو لینک کنید لطفا! در ضمن قبلا عکس پرهام جزو این تیتر بود حالا نیست!


سلام
ممنونم از لطف شما .بعد هم لینک شما موجود هست (قبل از لینک زهرا ناز نازی)و هم تصویر پرهام جون توی آلبون نی نی هاست ( بین دو تصویر پسرم رادینم و یکی یه دونه عزیز دردونه )
جان من حوصله نداشتی نگاه کنی درسته؟
مامان پریسا
7 تیر 91 15:11
سلام .
من شما رو لینک کردم.
میخواستم بدونم برای اینکه عکس پریسا رو در البوم شما بذارم چکاری باید انجام بدم.


به زودی به انجمن جدید منتقل می شیم در اونجا اگه خواستید بگید تا در آلبوم قرار بگیره
سمانه(مامان محمدرهام)
12 تیر 91 3:45
سلام با افتخار لینک شدید .بسیار وب جالبی دارید.


سلام
بسیار سپاسگزارم
مامان پرهام
12 تیر 91 16:42
سلام شرمنده! من چندباری اومده بودم و دیده بودم عکس پرهام نیست! ولی اون روز بعد از پیغام گذاشتن دیدم! و ببخشید!


سلام
همیشه عکس پرهام جون بوده و هست بعضی از مواقع به علت سرعت پایین ممکنه تصویر لود نشده باشه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد