سامانسامان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

پسر بد

قالب زیبای tem-family

1390/9/16 23:42
نویسنده : مدیران وب
6,039 بازدید
اشتراک گذاری

قالب زیبای tem-family یرای اولین بار برای سیستم نی نی وبلاگ ارائه می شود .طراحی و کد نویسی این قالب رو کاملا خودم انجام دادم (هیچ مشابه ای ندارد ) .که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

قالبی بی نقض  که با css کد نویسی شده و به دلیل استفاده کم از تصویر و کدهای اضافی و ناقص دارای سرعت لود خیلی بالایی هست. و از کدهایی استفاده کردم که وبلاگ در موتور های جستجو عالی ایندکس بشه .

 به دلیل محبوب بودن بلوک های شناور ، قسمت پیوندهای وبلاگ رو به صورت متحرک در آوردم .

از دوستان عزیز تقاضا دارم در صورتی که از این قالب استفاده میکنید برای حمایت و دلگرم شدن ما و ارائه قالب های رایگان بیشتر و زیباتر بنر و لینک های مارو حذف نکنید.

 این قالب بصورت اختصاصی ( طرح از شما ،همراه با اسلایدر و گالری تصاویر و... )  هم طراحی میشه

 

 

 

مشاهده دموی زنده و دریافت کد قالب در ادامه مطلب

 

قالب زیبای tem-family یرای اولین بار برای سیستم نی نی وبلاگ ارائه می شود .طراحی و کد نویسی این قالب رو کاملا خودم انجام دادم (هیچ مشابه ای ندارد ) .که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

قالبی بی نقض  که با css کد نویسی شده و به دلیل استفاده کم از تصویر و کدهای اضافی و ناقص دارای سرعت لود خیلی بالایی هست. و از کدهایی استفاده کردم که وبلاگ در موتور های جستجو عالی ایندکس بشه .

 به دلیل محبوب بودن بلوک های شناور ، قسمت پیوندهای وبلاگ رو به صورت متحرک در آوردم .

از دوستان عزیز تقاضا دارم در صورتی که از این قالب استفاده میکنید برای حمایت و دلگرم شدن ما و ارائه قالب های رایگان بیشتر و زیباتر بنر و لینک های مارو حذف نکنید.

 این قالب بصورت اختصاصی ( طرح از شما ،همراه با اسلایدر و گالری تصاویر و... )  هم طراحی میشه

 

 

مشاهده  قالب                     دریافت کد قالب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sahar
13 آذر 91 12:38
سلام ... از زحماتتون سپاسگذارم ..اجازه میدین از مطلبهاتون تو وبم استفاده کنم ( با ذکر منبع ) خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد