سامانسامان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

پسر بد

قالب بسیار زیبا tem-baby

1391/2/13 2:29
نویسنده : مدیران وب
8,363 بازدید
اشتراک گذاری

قالب بسیار زیبای  tem-baby  که طرح اولیه اون از خودم نیست( طراح اولیه مکث تمپ می باشد ) ولی دارای اشکالات زیادی بود و خیلی از کد های اون رو از اول نوشتم و طراحی بیشتر قسمت هارو عوض کردم ولی سعی کردم که بیس اون تغییر نکنه .

 این قالب زیبا اختصاصی برای نی نی وبلاگ هست که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیره.

 از دوستان عزیز تقاضا دارم در صورتی که از این قالب استفاده میکنید برای حمایت و دلگرم شدن ما و ارائه قالب های رایگان بیشتر و زیباتر بنر و لینک های مارو حذف نکنید.

 این قالب بصورت اختصاصی ( طرح از شما ،همراه با اسلایدر و گالری تصاویر و... )  هم طراحی میشه

 

 

 

مشاهده دموی زنده و دریافت کد قالب در ادامه مطلب

 قالب بسیار زیبای  tem-baby  که طرح اولیه اون از خودم نیست( طراح اولیه مکث تمپ می باشد ) ولی دارای اشکالات زیادی بود و خیلی از کد های اون رو از اول نوشتم و طراحی بیشتر قسمت هارو عوض کردم ولی سعی کردم که بیس اون تغییر نکنه .

 این قالب زیبا اختصاصی برای نی نی وبلاگ هست که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیره.

 از دوستان عزیز تقاضا دارم در صورتی که از این قالب استفاده میکنید برای حمایت و دلگرم شدن ما و ارائه قالب های رایگان بیشتر و زیباتر بنر و لینک های مارو حذف نکنید.

 این قالب بصورت اختصاصی ( طرح از شما ،همراه با اسلایدر و گالری تصاویر و... )  هم طراحی میشه

 

 

 

 

مشاهده قالب                                   دریافت کد قالب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نوژا
19 آذر 90 7:42
سلام من میخوام این قالبو استفاده کنم اما میخوام به جای 4 تا عکس بالایی عکسای دخترمو بذازم میتونی بهم بگی باید چیار کنم؟


با سلام
دوست من عوض کردن هدر و منو ها که میشه یک قالب دیگه با ظاهری جدید من که توضیح دادم اگه هر کی بخواد این قالب رو به صورت اختصاصی با عکس های دلخواه خودش میتونم براش درست کنم .چون فقط هدر نیست که اون چهار تا عکس رو عوض کنی باید همه قسمت هارو دوباره آپلود کنی
مامان عرشیا
30 آذر 90 16:01
سلام من لینکتون کردم ممنون میشم وب پسرم رو لینک کنید در ضمن چطوری عکس پسرم رو به آلبوم نی نی ها اضافه کنم


سلام
آدرس عکس رو از همین طریق نظرات برام بفرست.
مكث تمپ
10 اردیبهشت 91 23:53
كپي برداري شما بي شرمانه است
واقعا بي شرمانه
شرعا تمامي حقوق از ان سايت مكث تمپ است و كار شما حرام است




با سلام
ببخشید شما مثل اینکه توضیحات منو که اول از همه نوشتن نخوندید (قالب بسیار زیبای tem-baby که طرح اولیه اون از خودم نیست ولی دارای اشکالات زیادی بود و خیلی از کد های اون رو از اول نوشتم و طراحی بیشتر قسمت هارو عوض کردم ولی سعی کردم که بیس اون تغییر نکنه .)
من دقیقا توضیح دادم که طراح اولیه من نیستم وبعضی از کد هارو ویرایش کردم و برای سرویس نی نی وبلاگ بهینه کردم . دیگه کجای این کار حرام است . دیگه توضیحات از این کاملتر . در هر صورت چون طراح اولیه قالب هستید حق با شما هست من باید نام شما رو هم قید می کردم .(پوزش) حتما لینک شما رو قرار می دهم و اگه باز هم ناراضی هستید بگید که قالب رو کلا بردارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد