سامانسامان14 سالگیت مبارک

پسر بد

لالایی برای کودکان

1390/2/16 20:28
نویسنده : مدیران وب
5,662 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

لالایی برای کودکان

 

 

 

 

 

 

تقديم به مادران مهربان و كوچولوهايي كه با نواي گرم لالايي مادران مهربانشان به خواب مي روند.

 

 

 

*لالالالا  گل نازم

* تويي سرو سرافرازم

* تويي سرو و تويي كاجم

* تويي افسر، تويي تاجم

 

 

 

 

 

 

 

 

لالایی برای کودکان

 

 

 

 

 

 

 

تقديم به مادران مهربان و كوچولوهايي كه با نواي گرم لالايي مادران مهربانشان به خواب مي روند.

 

 

 

*لالالالا  گل نازم

* تويي سرو سرافرازم

* تويي سرو و تويي كاجم

* تويي افسر، تويي تاجم

 

 

* لالالالا گل نرگس

* نباشم دور، ِز‌‌ تو هرگز

* هميشه در برم باشي

* چو تاجي بر سرم باشي

 

 

*لالالالا گل مريم

* چه گويم از غم و دردم

*غم من در دلم پنهان

* بيا اينجا بشو مهمان

 

 

* لالالالا گل مينا

* بخواب آروم ،گل بابا

* بابا رفته ، سفر كرده

* الهي زودي برگرده

 

 

* لالالالا گل شب بو

* نگاهت مي كند جادو

* ببينم چشم شهلايت

* به زير آن كمان ابرو

 

 

* لالالالا گل پونه

*انار كردم واسَت دونه

* انار سرخ ِ ياقوتي

* بخوراي گل، نگير بونه

 

 

*لالالالا گل صدپر

* نشه هرگز گلم پرپر

* بمون با من گل خندان

* نبينم چشم ِ تو گريان

 

 

* لالالالا گل لاله

* ميريم فردا خونه خاله

*  نديدم خاله جانت را

* الان چندين و چن ساله

 

* لالالالا گلم خوابيد

* به رويش نورِ مَه تابيد 

* لالالالا گلم زيباست

* براي من ، همه دنياست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساناز
2 اردیبهشت 90 23:39
عزیزم با اجازت من این لالایی قشنگ رو برمی دارم - آخه خیلی دوستش دارم
مهدیه
12 آبان 92 10:18
سلام ممنون با اجازه منم برای خواهرزاده نازم برداشتنمش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر بد می باشد